به من دروغ بگو

            

lie to me

درباره سریال به من دروغ بگو

دکتر «لایت من» (با بازی تیم راس) موسسه ای خصوصی را اداره می کند که کار آن دادن خدمات به اشخاص  و سازمان های دولتیست. تخصص دکتر لایت من «زبان بدن» هست. او سال ها در زمینه زبان بدن مطالعه کرده و می تواند از روی حرکات عضلات صورت و واکنش های غیر ارادی و کوچک آدم ها پی به حالات درونی آنها ببرد. واکنش هایی که به آن ها مایکرو احساسات گفته می شود. بر این اساس لایت من و گروه همکاران او می توانند با بررسی و بازبینی چندباره واکنش آدم ها حالت هایی چون: دروغ گویی، خشم ، تنفر، ناامیدی و دیگر احساسات را شناسایی کنند.

سریال «به من دروغ بگو» از آن دست سریال هاییست که جذابیت های فراوانی دارد.اول آنکه هر قسمت آن داستان مجزا دارد و تماشاگر مثل دیگر سریال ها، سی چهل قسمت سر کار نیست. دوم آنکه داستان های این سریال بر اساس نتایج تحقیقات واقعی درباره زبان بدن ساخته شده . در جای جای فیلم و هنگام واکنش احساسی یکی از شخصیت ها، چند تصویر از شخصیت های واقعی و معروف چون سیاستمداران، هنرمندان و ورزشکاران بصورت متوالی در حالت هایی مشابه  به نمایش در می آید. حالت هایی شبیه به همان واکنش ها. بعنوان مثال تصویر بیل کلینتون در قضیه دوروغ گویی معروفش در دادگاه بارها  نشان داده می شود.

ویژگی سوم این سریال آنست که داستان تا پایین ترین لایه های زندگی خصوصی گروه لایتمن پیش می رود. بعنوان مثال زندگی قبلی دکتر لایتمن و جریان جدایی او از همسرش و کل کلی که همچنان با یکدیگر دارند. همچنین جزییات زندگی او و دختر نوجوانش «امیلی». یکی از دیدنی ترین بخش های هر قسمت به نوع گفتگو و ارتباط دکتر لایتمن با دخترش می پردازد. همچنین «لوکر» جوانی که زیر دست لایتمن کار می کند و چون می داند که ریسش قادر به تشخیص حالات درونی او هست هیچ گاه به او دروغ نمی گوید و حتا  خصوصی ترین احساسات خود را به زبان می آورد. نکته ای که در سریال به آن صداقت بنیادی گفته می شود. از این جنبه «لوکر» یکی از جذاب ترین شخصیت های داستان است

از این سریال تا کنون دو فصل کامل (و پنج قسمت از فصل سوم ) ساخته شده و یکی از بهترین سریال هایست که تا به حال دیده ام.

وقتی این سریال را می بینید بصورت ناخودآگاه تا مدت زیادی تو کوک رصد حالات درونی افراد می روید

لذت دیدن این سریال را بچشید. یک سال و نیمه که پیگیر این سریال هستم و مثل «لاست» و «فرار از زندان» و «24″ برایم عادی نشده

درباره این سریال بیشتر بخوانید اینجـــآ

برچسب‌ها: , , , , , ,

17 پاسخ to “به من دروغ بگو”

  1. آناهيتا Says:

    حالا تو هي بيا تبليغ اين سريالتو بكن !!!

    من كه عمرا سريال نمي بينيم هيچ راهي نداره من خودمو درگير كنم كه واي هنوز 20 قسمتش اومد واي هنوز Season چندش رو ساختن يا نساختن !!

    به جون آنا راه نداره

    نه نه اصلا اصرار نكن

    اومدي سماور رو ببري لطفا DVD هاشو با خودت بيار !‌
    دو نقطه دي
    ————————————————————–
    از ما گفتن بود
    خود دانید
    حالا مرگ من ببین مشتری میشی بخدا
    اوکی سماور رو شوهرش نده اومدم

  2. فرشته Says:

    باید جالب باشه..تازه از گیر لاست و 24 در رفته بودیم…انگار باید بریم سراغ این یکی..
    ممنون از معرفی..
    ———————————————————–
    لای تو می اصلاً قابل مقایسه با سریال های دیگه نیست

  3. لیلیوم سفید Says:

    ایضا .. نمی دونم شما این وقت رو از کجا میارید این فیلم و سریال ها رو می بینید!!

    ———————————————————————

    واقعیتش وقت خیلی کم می آرم. معمولاً تابستان ها که بیکارم خیلی فیلم می بینم
    در حالت عادی پنج شنبه ای جمعه ای همون موقع که غذا می خورم پای پی سی میشینم و همزمان فیلم نگاه می کنم

  4. رژلب Says:

    من خیلی فیلم می بینم ..
    روزی چند تا دی وی دی ..
    واسه همین سریال نمی بینم ..
    فیلم های پست قبلی تون رو دیده بودم . بی نظیرن ..
    اما از اینکه اینقدر خوب کالبد شکافیش کردین اگر فرصتی شد حتما این سریال رو نگاه می کنم ..
    —————————————————————–
    خب من البته بجز تابستون ها فرصت زیادی برای فیلم دیدن ندارم
    اما در مورد سریال لای تو می باید بگم که هر قسمت این مجموعه داستانی مجزا داره و قابل مقایسه نیست با سریال های دیگه

  5. رژلب Says:

    راستی – جسارتا – این آدرس وبلاگ من توی پیوندهای شما – چرا لینک دیگه ای داره؟
    —————————————————-

    اشتباه از من بود شرمنده
    اصلاح شد
    تشکر از یادآوریتون

  6. فرشته Says:

    ————————————————-

  7. آناهيتا Says:

    اتفاقا ويژگي خيلي خوبيه !!
    من شديدا تو فكر اينم كه اينجا بنويسم
    اينجوري ياد مي گيريم حرفامونو در گوش هم نگيم
    دو نقطه دي

  8. مست و دیوانه Says:

    ممنون ازت نادی جان. در چنین شزایطی یک فیلم یا سریال که بشه کمی باهاش وقتمو پر کنم ضروری بود.
    ————————————————————

    خواهش می کنم
    اگر تو گرفتن لینک ها مشکلی داشتی بگو تا برات ای میل کنم دستورالعمل لازم رو

  9. مست و دیوانه Says:

    راستی لینکشم میدی ؟

    ———————————————–

    از این آدرس می تونی هم سریال رو هم زیرنویس هاشو با حجم کم بگیری
    فقط یادت باشه که لازمه زیر نویس و فیلم دقیقاً یک عنوان داشته باشند(بجز پسوندی که شامل فرمتشون می شه مثل اس آر تی برای زیرنویس و ای وی آی برای فیلم. یادت باشه این پسوند ها نباید تغییر کنه):
    https://www.persianrip.com/khareji-series/lie-to-me.html?catid=44

    اگر برنامه یو تورنت را هم داری می تونی از این آدرس بگیری. برنامه یو تورنت حجم خیلی کمی داره

    http://isohunt.com/torrents/?ihq=lie+to+me

    کلاً از تو یو تورنت میتونی هر فیلمی رو بگیری فقط باید بعداً براشون جداگانه زیرنویس بگیری
    یو تورنت رو هم از اینجا بگیر:

    http://www.utorrent.com/downloads

  10. آناهيتا Says:

    تو يه وقت به روز نكنيا!!!!!
    ———————————————-

    گرفتار بودم شدید
    ممنون از توجهت دوست جان

  11. آناهیتا Says:

    اصلا دیگه نمی پرسم کجایی
    خوب نمی خوای بنویسی ننویس
    اصلا به من چه که چرا نمی نویسی
    مهم هم نیست که حالت خوبه یا نه

    ای تو روحت ….
    —————————————————————-
    این چه حرفیه؟؟
    راستی من به روح اعتقاد دارم

  12. پرهام Says:

    درود نادی

    راستش بعد از دیدن چند قسمت از سیزن دوم، نسبت به حرکات و رفتارهای بی نهایت اغراق شده و تکراریه این دکتر لایتمن حساسیت پیدا کردم.
    منتظرم یه نقطه عطفی توش اتفاق بیفته، خیلی داره همه چیزاش قابل پیش بینی میشه!
    یه کاری بکن!
    ——————————————————————-

    والا حرکات اغراق شده اش بیشتر بخاطر شخصیتشه
    و بخشیش هم بخاطر لهجه انگلیسیشه
    بنظرم هر چی قسمت هاش جلوتر میره بیشتر جا می افته تو شخصیتش
    تو فصل سوم که الان دارم نگاه می کنم قشنگ تر هم شده
    حالا هر کی یه سلیقه داره دیگه
    اما اوکی سعی می کنم به تیم راث تذکرات لازم رو بدم

  13. یگانه Says:

    سلام! راستش خیلی اهل دیدن سریال نیستم. فیلم رو بیشتر دوست دارم. ولی بازم مرسی از راهنمائیت
    —————————————————————
    من هم خیلی اهل سریال نیستم
    اما این یکی برام خیلی جالبه چون هر قسمتش داستانی مجزا داره
    تو سریال ها فقط دکستر و به من دروغ بگو هستند که تقریباً هر قسمتش داستانی مجزا داره
    البته دکستر رو به دختر خانم ها پیشنهاد نمی کنم چون داستانش بیشتر جنایی هست تا خونوادگی

  14. آناهيتا Says:

    شما احيانا يه كلوچه نادي اون اطراف نديدي؟!!
    لطفا در صورت داشتن هرگونه اطلاع ما رو در جريان بگذاريد و يك عدد سماور م‍ژدگاني دريافت نماييد
    ———————————————————-

    این عنوان نادی هم قبول دارم که عنوان از سر بی سلیقگی هست. اونموقع که وبلاگ اولمو می ساختم باید یه اسمی میدادم و این نادی از خاطرات کودکیم و کارتون نادی یهو اومد تو ذهنم و هرگونه کارکرد تبلیغاتی و مشابهت با کلوچه های نادی به شدت تکذیب می شه
    سماور رو هم شوهر نده ترو خدا

  15. كارگاه تخصصي هنر Says:

    تشكر

  16. hasan Says:

    واقعا نمیدونم لیلیوم سفید چکاره است که اصلا وقت نداره احتمالا دوست پسراش وقتش و پر میکنند که هیچی نگاه نمیکنه این سریال حتی از فرار اززندان و لاست هم پر محتواتره
    ————————————————-
    حتماً دلیل خوبی داره
    اونی هم که شما نوشتین میتونه دلیل خوبی باشه

  17. navid Says:

    سلام بچه ها من که پول ندارم راهی نداره فیلمشو بگیرم بهم ایمیل بزنید
    navid1372dolar@ymail.com

پاسخی بگذارید

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

